Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Binnen het bewegingsonderwijs gaat ook de digitalisering niet aan de deur voorbij. Het gebruik van tablets, apps, videofeedback en (serious) games, wordt steeds meer gemeengoed. Zeker voor kinderen is de nieuwe technologie van belang, want zij leren er hun bewegingen door aan en geven hiermee ook hun sportidentiteit vorm. In Van tikken naar taggen gaan diverse ervaringsdeskundigen in het bewegingsonderwijs en gaming in op de voor- en nadelen van het gebruik van deze technologische middelen. Met verhalen uit de praktijk en recent wetenschappelijk onderzoek wordt zo scherp mogelijk in beeld gebracht wat de relevante digitale ontwikkelingen zijn, wat er allemaal mogelijk is en wat voor de praktijk de meest relevante vragen zijn.
Bewegingsopvoeding. --- ICT --- Lichamelijke opvoeding. --- Sportonderwijs. --- Onderwijs. --- Computer assisted instruction --- games --- Didactics of sports and games --- bewegingsopvoeding --- digitalisering --- sport op school --- Bewegingsonderwijs ; didactiek --- 372.879.6 --- 681.3*J3 --- 681.3*K8 --- 477.8 --- sport --- bewegingsonderwijs --- Bewegingsopvoeding --- Games --- Lichamelijke opvoeding --- 681.3*K8 Personal computing: games --- Personal computing: games --- 681.3*J3 Life and medical sciences (Computer applications) --- Life and medical sciences (Computer applications) --- 372.879.6 Lichamelijke opvoeding. Didactiek van de lichamelijke opvoeding --(niet-universitair onderwijs) --- Lichamelijke opvoeding. Didactiek van de lichamelijke opvoeding --(niet-universitair onderwijs) --- PXL-Education 2016 --- basisonderwijs --- technologische vernieuwingen --- Bewegingsonderwijs --- Sport --- Digitalisering --- Digitale leermiddelen --- Gamification --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Drank --- Gezondheid
Choose an application
Internet is een belangrijke bron van informatie. Die informatie is niet altijd betrouwbaar. Bij het ophalen moet je ook nog oppassen voor virussen, phishing, scams en spyware. De auteur bespreekt een groot aantal aspecten van het vinden en gebruiken van internetinformatie. Inhoudsopgave : 1. Algemeen 2. Betrouwbaarheid bronnen 3. Onveilige informatie 4. Internetbronnen 5. Slim zoeken op het internet 6. Informatieverwerking 7. Auteursrecht 8. Archivering
Computer architecture. Operating systems --- bronnenstudie --- Information retrieval --- kritisch denken --- internet --- IRM (information resources management) --- online verwerking --- kennisoverdracht --- Informatievaardigheden --- Internet --- 691 Internet --- 803.93 -06 --- #KVHA:Taalkunde; Nederlands --- #KVHA:Internet --- #KVHA:Onlinebronnen --- Nederlands 843 --- informatievaardigheden --- 681.3*J5 --- 002:62 --- Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Stijlleer --- Arts and humanities (Computer applications) --- Informatietechnologie --- Informatievaardigheden. --- Internet. --- 002:62 Informatietechnologie --- 803.93 -06 Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|